L’acció socioeducativa del jaciment neandertalià del Salt (Alcoi). Un model per a la interacció horitzontal en la construcció del coneixement sobre el patrimoni
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Paula Jardón Giner
La difusió del patrimoni i la cultura es fa sovint des de la presentació dels resultats científics de manera unidireccional. Es presenten les accions de transferència al projecte d’investigació sobre extinció de neandertals del jaciment de El Salt, amb una metodologia d’intervenció socioeducativa i sociocomunitària, per tal de definir un model de transferència de la investigació arqueològica en els territoris on s’actua.
Paraules clau
intervenció socioeducativa, arqueologia pública, neandertals, ciència ciutadana.
Article Details
Com citar
Jardón Giner, Paula. “L’acció socioeducativa del jaciment neandertalià del Salt (Alcoi). Un model per a la interacció horitzontal en la construcció del coneixement sobre el patrimoni”. Recerques del Museu d’Alcoi, no. 24, pp. 187-94, https://raco.cat/index.php/RecerquesMuseuAlcoi/article/view/293394.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Pablo García Borja, Inés Domingo Sanz, Clodoaldo Roldán García, Carlos Verdasco Cebrián, José Ferrero Calabuig, Paula Jardón Giner, Joan Bernabeu Aubán, Aproximación al uso de la materia colorante en la Cova de l’Or , Recerques del Museu d'Alcoi: 2004: Núm.: 13
- Begoña Soler Mayor, Paula Jardón Giner, Descobrint la Prehistòria: una aplicació didàctica des de l' arqueologia experimental. , Recerques del Museu d'Alcoi: 1994: Núm.: 3
- Oreto García Puchol, Paula Jardón Giner, La utilización de los elementos geométricos de la Covacha de Llatas (Andilla, Valencia) , Recerques del Museu d'Alcoi: 1999: Núm.: 8