Twitter com a recurs per a avaluar el procés d'ensenyament universitari
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Article Details
Jonatan García Suárez, Universitat de Granada
Estudiant del màster de Professorat d'educació secundària obligatòria i batxillerat, formació professional i ensenyament d'idiomes, Universitat de Granada
Llicenciat en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport i diplomat en Magisteri, especialitat en Educació Física, actualment cursa els estudis del màster de Professorat d'educació secundària obligatòria i batxillerat, formació professional i ensenyament d'idiomes. Durant el curs 2012-2013 va ser becari de col·laboració en el Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal de la Universitat de Granada.
Cooperativa de Enseñanza Colegio Santa Cristina
Casería de Montijo, s/n
18011 Granada
España
Carmen Trigueros Cervantes, Universitat de Granada
Professora titular d'universitat, Universitat de Granada
Doctora en Educació Física. Responsable i investigadora del grup d'investigació d'Educació Física i Transformació Social. Especialista en l'anàlisi qualitativa de dades amb el programari NVivo. Professora de grau i postgrau a la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat de Granada.
Universidad de Granada
Campus de Cartuja, s/n
18071 Granada
España
Enrique Rivera García, Universitat de Granada
Professor titular d'universitat, Universitat de Granada
Doctor en Educació Física (premi extraordinari). Investigador en el camp de l'ensenyament en educació superior. Professor de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat de Granada, imparteix cursos de postgrau relacionats amb el desenvolupament del currículum, la investigació qualitativa i l'anàlisi de dades amb ajuda del programari NVivo.
Universidad de Granada
Facultad de Ciencias de la Educación
Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
Campus de Cartuja, s/n
18071 Granada
España