L'anàlisi de corpus com a mètode de recerca qualitativa per al desenvolupament d'exàmens: l'exemple de la prova de nivell C2

Main Article Content

Laura Puigdomènech i Farell
En aquest article s'explica la necessitat de treballar amb corpus lingüístics orals i escrits per desenvolupar nivells de competència basats en el MECR per a una llengua en concret, i es descriu la fase de recerca empírica del projecte de desenvolupament de la prova de nivell C2, centrada en l'anàlisi de mostres reals d'aprenents.
Paraules clau
MECR, corpus lingüístics, perfils lingüístics, aprenent fronterer, trets distintius, barems, mostres il·lustratives

Article Details

Com citar
Puigdomènech i Farell, Laura. “L’anàlisi de corpus com a mètode de recerca qualitativa per al desenvolupament d’exàmens: l’exemple de la prova de nivell C2”. Llengua i ús: revista tècnica de política lingüística, no. 55, pp. 17-27, https://raco.cat/index.php/LlenguaUs/article/view/284448.