Aprendre per ensenyar
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Joana Lladó Ballester
L’article es refereix a la importància de la formació
permanent del professorat, en consonància amb les
exigències de la societat actual i d’acord amb les demandes
del mateix sistema educatiu. S’insisteix,
igualment, en la necessitat de fer arribar a l’aula les
innovacions i els canvis derivats de la formació rebuda
per part dels professionals de l’educació. S’exposen
alguns dels canvis que es consideren
fonamentals sobre el treball a l’aula, la formació permanent
i la formació inicial, per a respondre adequadament
al repte de l’actualització del professorat.
L’autora, per a reforçar les seves reflexions, se serveix
de les aportacions dels experts sobre el tema que contestaren
un qüestionari -elaborat a l’efecte- referit a
aspectes diversos relatius a la formació permanent
permanent del professorat, en consonància amb les
exigències de la societat actual i d’acord amb les demandes
del mateix sistema educatiu. S’insisteix,
igualment, en la necessitat de fer arribar a l’aula les
innovacions i els canvis derivats de la formació rebuda
per part dels professionals de l’educació. S’exposen
alguns dels canvis que es consideren
fonamentals sobre el treball a l’aula, la formació permanent
i la formació inicial, per a respondre adequadament
al repte de l’actualització del professorat.
L’autora, per a reforçar les seves reflexions, se serveix
de les aportacions dels experts sobre el tema que contestaren
un qüestionari -elaborat a l’efecte- referit a
aspectes diversos relatius a la formació permanent
Paraules clau
Formació permanent, ensenyament i formació, aprenentatge en grup, ensenyament superior, treball en equip, professió docent, innovació educativa
Article Details
Com citar
Lladó Ballester, Joana. “Aprendre per ensenyar”. InnovIB. Recursos i Recerca Educativa de les Illes Balears, vol.VOL 2, pp. 50-67, https://raco.cat/index.php/InnovIB/article/view/267139.