Estudi sobre el procés d’implantació i seguiment de les competències bàsiques als centres educatius d’educació secundària de la ciutat de Burgos (Study on the Process of Implementation and Monitoring of Core Competences in Secondary Schools in Burgos)
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
David Hortigüela Alcalá
L’objecte d’estudi d’aquesta tesi doctoral se centra en: 1. Analitzar la percepció dels equips directius sobre els processos implantació de les competències bàsiques (CCBB) als centres educatius a l’educació secundària; 2. Analitzar la percepció sobre els docents d’educació física (EF) en la incorporació i tractament de les CCBB com a element metodològic i avaluatiu a l’aula; 3. Comprovació del treball que es realitza sobre les CCBB per part del professorat d’EF en un centre d’educació secundària.
Paraules clau
competències bàsiques, percepció docent, equips directius docents educació física
Article Details
Com citar
Hortigüela Alcalá, David. “Estudi sobre el procés d’implantació i seguiment de les competències bàsiques als centres educatius d’educació secundària de la ciutat de Burgos (Study on the Process of Implementation and Monitoring of Core Competences in Secondary Schools in Burgos)”. Apunts. Educació física i esports, vol.VOL 1, no. 127, p. 94, https://raco.cat/index.php/ApuntsEFE/article/view/320808.
Articles més llegits del mateix autor/a
- David Hortigüela Alcalá, Ángel Pérez Pueyo, Percepció de l’alumnat de les classes d’educació física en relació amb altres assignatures , Apunts. Educació física i esports: Vol. 1 Núm. 123 (2016)