Apropem-nos-hi!: introducció a la llengua catalana des dels fonaments didàctics de la intercomprensió
PDF (Català)


##almetriques.google##

##submission.howToCite##

Serrano-López, Raquel. “Apropem-nos-hi!: introducció a la llengua catalana des dels fonaments didàctics de la intercomprensió”. Resercle. Revista de la Societat d’Ensenyament i Recerca del català com a llengua estrangera, no. 5, pp. 92-99, doi:10.31009/resercle.2024.05.


Resumen

L’experiència didàctica que es presenta en aquest article apropa la llengua catalana a estudiants de llengües romàniques a partir dels fonaments didàctics de la intercomprensió. La posada en pràctica d’activitats de comprensió escrita i oral contribueix a l’adopció d’una posició positiva envers el català. Aquesta proposta busca obrir nous horitzons pel que fa a les virtuts pedagògiques de la intercomprensió en la difusió de la llengua catalana. 

https://doi.org/10.31009/resercle.2024.05
PDF (Català)