Núm. 1 (2020)
Últim número
Arxius
Enviaments
Quant a
Sobre la revista
Trameses
Comitè científic
Equip editorial
Contacte de la revista
Indexació
Bones pràctiques
Registre
Inici de la sessió
Canviar la llengua: L'actual és:
Català
Castellano
English
Deutsch
Français (Canada)
Italiano
Português (Brasil)
Português (Portugal)
Euskara
Aranés
Bable
Gallego
Occita
Русский
Registre
Inici de la sessió
Canviar la llengua: L'actual és:
Català
Castellano
English
Deutsch
Français (Canada)
Italiano
Português (Brasil)
Português (Portugal)
Euskara
Aranés
Bable
Gallego
Occita
Русский
Índex
SERCLE SERCLE
1-3
Índex
PDF
Articles de recerca
Carme Bach, Llorenç Comajoan-Colomé, Anna Joan Casademont, Josep Vidal Arráez
4-7
Ensenyament i recerca al voltant de la llengua i cultura catalanes: presentació de la revista Resercle
PDF
Ernesto Martín Peris
8-25
L'ensenyament del català com a llengua addicional basat en conceptes
PDF
Mariona Casas i Deseuras
26-41
Aprendre a ensenyar a escriure: un exemple de plantejament de tasques d'escriptura en la formació de docents de llengua
PDF
Liyun Wang
42-65
La producció dels sons oclusius del català per part dels aprenents sinòfons: estudi contrastiu, anàlisi d'errors i propostes de millora
PDF
Christine Paasch-Kaiser, Felix Hoberg
66-89
La traducció automàtica en l'ensenyament de la traducció del català vers l'alemany: anàlisi dels resultats de les eines Google Translate i Bing Microsoft Translator
PDF
Experiències didàctiques
Helena Pujol Bech, Clara Rué Cid
90-93
Quilos i quilos de Sant Jordi: una experiència didàctica de teatre en català
PDF
Estel Llansana Martínez
94-97
Proposta de primeres classes de català A1 per a francòfons
PDF
Andrea Cuenca Piqueras
98-101
L'ús del misteri per a potenciar el treball actiu de l'expressió oral i escrita
PDF
Cristina Fernández Recasens
102-107
Com qui troba un poema: una proposta didàctica per a l'aula de català com a llengua estrangera
PDF
Entrevista
Llorenç Comajoan-Colomé, Eulàlia Torras-Oliveras
108-115
Joan Melcion: del Digui, Digui a les necessitats actuals en l’aprenentatge del català
PDF
Veus de l'alumnat
Laura Stumpp
116-117
Feminisme i amistats arreu del món: passions quotidianes en català
PDF
Biblioteca crítica
Isabel Cama Llordés
118-119
Vilagrasa, Albert (ed.) (2018). A punt 1. Curs de català. Llibre de l'alumne. Publicacions de l'Abadia de Montserrat
PDF
Aina Obis Monné
120-121
Institut d'Estudis Catalans (2019). Gramàtica bàsica i d'ús de la llengua catalana. Institut d'Estudis Catalans
PDF
José Manuel Gomis Pastor
122-125
Lacueva Lorenz, Maria (ed.) (2017). Didàctica Universitària dels estudis culturals Pràctiques i tendències en la Catalanística i la Hispanística/ Kulturwissenschatfliche Hochschuldidaktik Praxis und Tendenzen aus Katalanistik und Hispanistik. Universitäts
PDF
Virgínia Noguera Navarro
126-127
Palou Sangrà, Juli; Fons Esteve, Montserrat (coord.) (2019). La competència plurilingüe a l’escola: Experiències i reflexions. Octaedro
PDF
Sergio Trigueros Navarro
128-129
Monferrer Palmer, Aina (2019). Vicent Andrés Estellés i la literatura a l'aula. Anàlisi d'estil i propostes didàctiques. Institució Alfons el Magnànim
PDF
Gemma Repiso Puigdelliura
130-133
Carrera-Sabaté, Josefina; Pons-Moll, Clàudia; Bach Marquès, Jesús (coord.) (2017). L'ensenyament de la pronunciació del català. Eines, recursos, estratègies i experiències. Graó
PDF
×
Nom d’usuari
*
Obligatori
Contrasenya
*
Obligatori
Heu oblidat la contrasenya?
Mantenir-me connectat
Inici de la sessió
Encara no està registrat?
Registri's aquí