L'ensenyament al cicle superior a partir d’un projecte patrimonial. Un estudi de cas al Monestir de Sant Pere de Casserres
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
Joan Callarisa Mas
Aquest article parteix d'una recerca sobre la didàctica del patrimoni, en què, a partir del seguiment d'un projecte interdisciplinari amb alumnes de sisè del cicle superior de primària en una escola d'Osona, s’observa com es treballa el patrimoni cultural centrat en un monestir i com es desenvolupen totes les àrees curriculars durant el curs. S'hi observen i analitzen, d'una banda, els resultats del treball curricular desenvolupat amb projectes interdisciplinaris i, d'una altra banda, el treball metodològic de la mestra.
Keywords
Patrimoni cultural, treball per projectes, interdisciplinarietat, educació entre iguals, relació mestres-alumnes
Article Details
How to Cite
Callarisa Mas, Joan. “L’ensenyament al cicle superior a partir d’un projecte patrimonial. Un estudi de cas al Monestir de Sant Pere de Casserres”. Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, no. 33, pp. 41-52, https://raco.cat/index.php/comeduc/article/view/393046.
Most read articles by the same author(s)
- Joan Callarisa Mas, Pons-Altés, J. M. (coord.) (2021). Didàctica, història, cooperació i justícia social. Reconeixement al doctor Antoni Gavaldà. Publicacions URV. , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: No. 35 (2022)