Com avaluar la competència comunicativa en francès com a llengua estrangera
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
M. Teresa Soler
A més de l’avaluació externa i la formal, avaluar és un acte omnipresent en un curs de llengua, ja que els participants (ensenyants i alumnes) si tenen clars i presents uns objectius comunicatius suficientment definits, es troben continuadament en procés d’avaluació, és a dir, coneixen on es troben en el seu procés d’ensenyament els uns, i en el seu procés d’aprenentatge els altres. Tot exercici proposat és al mateix temps per a l’ensenyant un mitjà d’avaluació de les capacitats comunicatives de l’alumne i, per a aquest darrer, un mode d’autoavaluació.
Keywords
Didàctica de la Llengua i la Literatura, Competència comunicativa, Avaluació formativa, Francès.
Article Details
How to Cite
Soler, M. Teresa. “Com avaluar la competència comunicativa en francès com a llengua estrangera”. Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, no. 1, pp. 31-32, doi:10.17345/comeduc199031-32.
Most read articles by the same author(s)
- Pilar Monje, M. Teresa Soler, Isabel Viscarro, La reforma en la formació del professorat , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 1 (1990)
- M. Teresa Soler, Morituri te salutant , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 4 (1992)