Aspectes bàsics de l'abstracció en Matemàtiques a l'Educació Infantil segons el model català i francès
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Montserrat Moreno
Jordi Icart
Àngels Oller
Lina Tomàs
Vanessa Vila
En l‘àmbit de les matemàtiques l’abstracció és la capacitat de construir la representació mental de les nocions treballades sense tenir la necessitat de suports manipulatius i/o gràfics per a la seva comprensió. Un dels objectius més importants de les matemàtiques és el d’afavorir l’estructuració del pensament abstracte.
El seu objectiu és arribar a conèixer com es porta a la pràctica l’abstracció en les nocions matemàtiques d’educació infantil a partir de la comparació de dos llibres de text de matemàtiques de Catalunya i França: Comptar i escriure i Maternelle.
Paraules clau
didàctica de les matemàtiques, català, francès
Article Details
Com citar
Moreno, Montserrat et al. “Aspectes bàsics de l’abstracció en Matemàtiques a l’Educació Infantil segons el model català i francès”. Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, no. 18, pp. 61-64, doi:10.17345/comeduc200561-64.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Montserrat Moreno, XEEPS, XEPS, PESE: Programa d'Educació per a la Salut a l'Escola , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 18 (2005)