La introducció dels ambients d’aprenentatge a les escoles públiques. Estudi de cas

Main Article Content

Pere Raventós Garcia

L’escola pública catalana es troba en constant renovació. L’educació formal clàssica, on l’educador dirigeix lliçons d’aprenentatge a l’educand, s’ha demostrat fallida i ha donat pas a metodologies on l’educand és el protagonista de la seva educació amb autonomia i poder de decisió, acompanyat i no dirigit. Els ambients d’aprenentatge s’han demostrat eficaços en aquesta direcció; aquí se’n desgrana el per què, però sobretot com realitzar aquest canvi de paradigma des de l’escola pública.

Paraules clau
Ambients, aprenentatge, metodologia, escola pública, canvis, introducció, educació, infantil, primària, problemes, solucions

Article Details

Com citar
Raventós Garcia, Pere. “La introducció dels ambients d’aprenentatge a les escoles públiques. Estudi de cas”. Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, no. 31, pp. 21-31, https://raco.cat/index.php/comeduc/article/view/373540.