Obligats a beure al galet: Uns graus de mestre sense arguments

Main Article Content

Direcció Revista Comunicació Educativa

L’anomenat procés de Bolonya –potser seria millor anomenar-lo el despropòsit organitzatiu de Bolonya– va posant cadascú al seu lloc, tot i que entre la majoria del professorat no hi ha hagut gens de debat, gens. Amb un debat serè i lliure, amb càmeres, i sense necessitat d’especialistes o pseudoespecialistes, segurament haurien sortit qüestions d’envergadura, que haurien proporcionat elements de reflexió, de canvi, de millora, aspectes que, òbviament, qualsevol professor no pot ni vol negligir. És d’aquesta qüestió que volem parlar i no pas d’altres que han sortit en el despropòsit, segurament tan o més important que aquesta.

Paraules clau
Pla Bolonya, Didàctiques Específiques, Graus de Mestre.

Article Details

Com citar
Revista Comunicació Educativa, Direcció. “Obligats a beure al galet: Uns graus de mestre sense arguments”. Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, no. 22, p. 3, doi:10.17345/comeduc20093.

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 3 > >>