Els sistemes educatius comprensius i els nens i joves amb síndrome d'atenció deficient
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Francesc Martínez
Una de les grans dificultats de l’epidemiologia psiquiàtrica és que el diagnòstic de desordre mental és mal acceptat tant pels pacients com per les seves famílies. Per això la població és molt reticent respecte al registre sistemàtic de dades psiquiàtriques, fins i tot si és un registre anònim (McNEDEY-SAIAG,1991). A més a més, si és difícil acceptar el diagnòstic de malaltia mental en el cas dels adults, encara ho és més si es tracta de nens i joves. Però, tot i les dificultats d’investigació epidemiològica en aquest camp, estudis cada vegada més amplis i acurats indiquen una prevalença força elevada dels desordres psiquiàtrics en nens i adolescents.
Paraules clau
Dèficit d’atenció, Desordres psiquiàtrics, Salut mental.
Article Details
Com citar
Martínez, Francesc. “Els sistemes educatius comprensius i els nens i joves amb síndrome d’atenció deficient”. Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, no. 9, pp. 18-20, doi:10.17345/comeduc199618-20.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Francesc Martínez, Observacions sobre la informació científica referent a les drogues en alguns llibres de text d'E.S.O. , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 12 (1999)