El nou paper del professor de llengua estrangera a l'aula

Main Article Content

Jacky Verrier
Perquè tots els enfocaments metodològics actuals arribin a formar part d'una renovació de la didàctica, cal una preparació i una sòlida formació del professor acostumat a directrius més o menys rigoroses, però còmodes, de les metodologies anteriors. Aquest professor es troba de sobte amb una llibertat d'acció molt difícil d'assumir i que pot conduir de vegades a enyorar la comoditat del passat. Assistim a un canvi de comportament que pretenen que, d'una banda, el professor adopti una metodologia no-directiva i que, d'altra banda, l'alumne es faci càrrec del seu aprenentatge.
Paraules clau
Didàctica de la Llengua Estrangera, Formació del Professorat, Autonomia de l’alumne, Metodologia no-directiva.

Article Details

Com citar
Verrier, Jacky. “El nou paper del professor de llengua estrangera a l’aula”. Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, no. 3, pp. 25-27, doi:10.17345/comeduc199125-27.