¿Quin tipus de preguntes fem als nostres alumnes?
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Elena Venini
Utilitzant un tipus de preguntes variat, sempre d’acord amb els objectius instructius proposats, ajudarem els nostres alumnes a pensar, més que a recordar. Hi ha molts escolars que no estan acostumats a reflexionar, menys encara a expressar al professor els seus pensaments. Variar la categoria de les preguntes que fem a la classe ens permetrà obtenir una informació més completa sobre l’evolució del procés d’aprenentatge i millorar la qualitat de l’ensenyança.
Paraules clau
Formulació de preguntes, Taxonomia de preguntes, Preguntes cognitives.
Article Details
Com citar
Venini, Elena. “¿Quin tipus de preguntes fem als nostres alumnes?”. Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, no. 1, pp. 17-19, doi:10.17345/comeduc199017-19.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Elena Venini, M. Joana Virgili, Juguem com jugaven les nenes i els nens de Tàrraco , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 22 (2009)
- Aurora Aubach, Elena Venini, Jornades de l'Institut Europeu per al desenvolupament de tots els nens , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 5 (1992)