Donar motiu a la desobediència com a marc metodològic
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
En les línies següents comparteixo les reflexions i els sentiments que van guiar el procés metodològic en l'elaboració de la meva tesi doctoral 'L'acció afirmativa de representació indígena també va comportar violència'. Violència política contra dones indígenes a Hidalgo, que vaig construir entre el 2019 i el 2022 en una província de Mèxic. El meu interès es va centrar en actores que haguessin competit en eleccions a través de partits polítics, per conèixer, a través de converses, els obstacles que van enfrontar en participar en política i la manera com violència repercuteix en la seva vida, des de les seves experiències personals i en relació amb la comunitat. Integrar teoria i pràctica feminista en la metodologia va donar com a resultat un teixit de sabers, intuïcions i profunds raonaments que les meves interlocutores van compartir per donar forma a la investigació.
Article Details
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.
(c) Leyla Chávez Arteaga, 2023
Drets d'autor
Avís de drets d’autoria
Els autors que publiquen en aquesta revista estan d’acord amb els següents termes:
- Els autors conserven els drets d’autoria i atorguen a la revista el dret de primera publicació de l’obra, que es difondrà amb tots els drets reservats.
- Els autors són lliures d’establir acords contractuals addicionals independents per a la distribució no exclusiva de la versió de l’obra publicada en la revista (com per exemple la publicació en un repositori institucional o temàtic, la seva pàgina web personal o un llibre), sempre que es reconegui la seva publicació inicial en aquesta revista.
- licencia de reconocimiento de Creative Commons
Declaració de privacitat
Les adreces electròniques i els noms introduïts en aquest lloc s’utilitzaran exclusivament per als propòsits declarats per aquesta revista i no es faran servir amb cap altra finalitat ni es posaran a disposició de tercers.