Diferents vies per a treballar aspectes d'arqueologia i patrimoni en el currículum de l'ESO i el batxillerat

Main Article Content

Maria Ojuel Solsona
La introducció de l'arqueologia a l'ESO respon perfectament als plantejaments de la reforma de l'ensenyament secundari: pel que fa als continguts procedimentals, estableix incògnites o preguntes que estimulen l'alumnat a plantejar-se hipòtesis i a elaborar estratègies per a resoldre-les; i pel que fa als continguts actitudinals, ajuda a valorar el patrimoni històrico-artístic. Pel que fa al Batxillerat, les matèries optatives de centre i, sobretot, el Treball de Recerca, permeten introduir l'alumnat en la investigació arqueològica i en la valoració del patrimoni, preparant-lo i orientant-lo cap a la seva futura integració en el món acadèmic i laboral.

Article Details

Com citar
Ojuel Solsona, Maria. “Diferents vies per a treballar aspectes d’arqueologia i patrimoni en el currículum de l’ESO i el batxillerat”. Treballs d’Arqueologia, no. 4, pp. 32-40, https://raco.cat/index.php/TreballsArqueologia/article/view/123051.