Teaching English pronunciation with OERs: THe case of Voki

Main Article Content

Lucía Bellés-Calvera
Begoña Bellés-Fortuño
L’aprenentatge de la pronúncia anglesa mitjançant REO: El cas de Voki. Al llarg dels anys, l’anglès s’ha situat com una vertadera llengua global a la nostra societat. Això ha donat pas a l’aplicació d’un nombre de mètodes i enfocaments pel que fa a l’àrea d’ensenyament i aprenentatge de l’anglès com a llengua estrangera o segona llengua, on tant la integració de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) com dels Recursos Educatius Oberts (REO) és primordial. Tenint això en compte, aquest estudi té dos objectius. D’una banda, es pretén investigar fins a quin punt els estudiants universitaris matriculats a l’assignatura de Pronunciació i Comprensió de l’Anglès Oral són capaços de millorar la pronunciació mitjançant l’eina en línia anomenada Voki. D’altra banda, es vol examinar si tenen una actitud positiva cap a la utilització de les TIC per a l’aprenentatge de la pronunciació. Els resultats mostren que les TIC, en aquest cas Voki, té un gran potencial per a estimular l’aprenentatge de la pronunciació anglesa.

Article Details

How to Cite
Bellés-Calvera, Lucía; and Bellés-Fortuño, Begoña. “Teaching English pronunciation with OERs: THe case of Voki”. Sintagma: revista de lingüística, vol.VOL 30, pp. 57-80, doi:10.21001/sintagma.2018.30.04.