Teaching English pronunciation with OERs: THe case of Voki
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
Lucía Bellés-Calvera
Begoña Bellés-Fortuño
L’aprenentatge de la pronúncia anglesa mitjançant REO: El cas de Voki. Al llarg dels anys, l’anglès s’ha situat com una vertadera llengua global a la nostra societat. Això ha donat pas a l’aplicació d’un nombre de mètodes i enfocaments pel que fa a l’àrea d’ensenyament i aprenentatge de l’anglès com a llengua estrangera o segona llengua, on tant la integració de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) com dels Recursos Educatius Oberts (REO) és primordial. Tenint això en compte, aquest estudi té dos objectius. D’una banda, es pretén investigar fins a quin punt els estudiants universitaris matriculats a l’assignatura de Pronunciació i Comprensió de l’Anglès Oral són capaços de millorar la pronunciació mitjançant l’eina en línia anomenada Voki. D’altra banda, es vol examinar si tenen una actitud positiva cap a la utilització de les TIC per a l’aprenentatge de la pronunciació. Els resultats mostren que les TIC, en aquest cas Voki, té un gran potencial per a estimular l’aprenentatge de la pronunciació anglesa.
Article Details
How to Cite
Bellés-Calvera, Lucía; and Bellés-Fortuño, Begoña. “Teaching English pronunciation with OERs: THe case of Voki”. Sintagma: revista de lingüística, vol.VOL 30, pp. 57-80, doi:10.21001/sintagma.2018.30.04.
Rights
Copyright
In submitting an article to Sintagma, authors keeps the publishing rights and accept the terms and conditions specified under Creative Commons by 3.0 license.
Articles published in this journal are protected, except otherwise indicated, by a Creative Commons license 3.0 Spain. They may be copied, distributed, publically communicated or included in derived works as long as the credits of the work are acknowledged (authorship, name of journal and publishing institution) in the manner specified by the authors or by the journal.