Reflections on ELT pedagogy: Functioning and communicating in English
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
Lili Cavalheiro
Reflexions al voltant de la didàctica de la llengua anglesa: funcionant i comunicant en anglès. La globalització i els contextos comunicatius multiculturals han contribuït a l’expansió de l’anglès com a principal llengua internacional i, com a resultat, l’ús de l’anglès com a llengua
franca s’ha incrementat. En considerar aquesta situació, el concepte d’anglès com a llengua estrangera ha deixat de complir amb las necessitats de la nostra societat multicultural en constant transformació. D’acord amb això, la investigació en didàctica de l’anglès ha canviat també de l’anglès estàndard i la correcció gramatical a la competència i l’eficiència comunicatives. A dia d’avui, aprendre anglès és un procés de dos sentits, en el qual l’objectiu de la majoria (depenent dels estudiantes i de les seves metes) és d’aconseguir una competència comunicativa intercultural per a l’adquisició de coneixement, competències, actituds i consciència cultural crítica necessaris pera comunicar. El canvi essencial, per tant, ha anat d’una aproximació encarada a atènyer formes “fixes”, a un mètode en què aprenem la manera de “funcionar” amb el llenguatge en diversos contextos.
franca s’ha incrementat. En considerar aquesta situació, el concepte d’anglès com a llengua estrangera ha deixat de complir amb las necessitats de la nostra societat multicultural en constant transformació. D’acord amb això, la investigació en didàctica de l’anglès ha canviat també de l’anglès estàndard i la correcció gramatical a la competència i l’eficiència comunicatives. A dia d’avui, aprendre anglès és un procés de dos sentits, en el qual l’objectiu de la majoria (depenent dels estudiantes i de les seves metes) és d’aconseguir una competència comunicativa intercultural per a l’adquisició de coneixement, competències, actituds i consciència cultural crítica necessaris pera comunicar. El canvi essencial, per tant, ha anat d’una aproximació encarada a atènyer formes “fixes”, a un mètode en què aprenem la manera de “funcionar” amb el llenguatge en diversos contextos.
Article Details
How to Cite
Cavalheiro, Lili. “Reflections on ELT pedagogy: Functioning and communicating in English”. Sintagma: revista de lingüística, pp. 7-18, https://raco.cat/index.php/Sintagma/article/view/292635.
Rights
Copyright
In submitting an article to Sintagma, authors keeps the publishing rights and accept the terms and conditions specified under Creative Commons by 3.0 license.
Articles published in this journal are protected, except otherwise indicated, by a Creative Commons license 3.0 Spain. They may be copied, distributed, publically communicated or included in derived works as long as the credits of the work are acknowledged (authorship, name of journal and publishing institution) in the manner specified by the authors or by the journal.