Student Perceptions of Native and Non-native Speaker Language Instructors: A Comparison of ESL and Spanish
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
L. Callahan
Article Details
Com citar
Callahan, L. “Student Perceptions of Native and Non-native Speaker Language Instructors: A Comparison of ESL and Spanish”. Sintagma: revista de lingüística, vol.VOL 18, pp. 19-49, https://raco.cat/index.php/Sintagma/article/view/60534.
Drets
Drets d'autor
L'autor que publica un article a Sintagma manté els drets de publicació de la seva obra i accepta les condicions de llicència d'explotació de Creative Commons by 3.0
Els articles publicats en aquesta revista estan subjectes –llevat que s'indiqui el contrari– a una llicència de Reconeixement 3.0 Espanya de Creative Commons. Podeu copiar-los, distribuir-los, comunicar-los públicament i fer-ne obres derivades sempre que reconegueu els crèdits de les obres (autoria, nom de la revista, institució editora) de la manera especificada pels autors o per la revistaArticles més llegits del mateix autor/a
- L. Callahan, Codeswitching in Antonio Muñoz Molina's "Carlota Fainberg": Determiner Gender and Noun Phrase Status , Sintagma: revista de lingüística: 2002: Vol.: 14