Les estratègies del neuromàrqueting aplicades als supermercats i hipermercats de primeres necessitats d’Alcarràs.

Main Article Content

Sara Mir Ribas

El neuromàrqueting és una disciplina poc coneguda que cada cop està tenint més influència i presència en l’organització dels diferents establiments comercials gràcies als avantatges que comporta, com l’augment del volum de facturació, la fidelització dels consumidors i la millora dels resultats de les empreses. És per aquest motiu que, en el present treball, hem volgut investigar si les seves estratègies també es troben presents en els hipermercats, supermercats i botigues de queviures del municipi d’Alcarràs. Uns establiments que, catalogats com a de primera necessitat i imprescindibles en aquests temps de pandèmia, també han de competir entre si i intentar cercar noves estratègies per incrementar vendes i beneficis.

Paraules clau
Neuromàrqueting, Alcarràs, establiments comercials, primeres necessitats

Article Details

Com citar
Mir Ribas, Sara. “Les estratègies del neuromàrqueting aplicades als supermercats i hipermercats de primeres necessitats d’Alcarràs”. Shikar, no. 9, pp. 168-73, https://raco.cat/index.php/Shikar/article/view/412280.