Segell https://raco.cat/index.php/Segell <p><a href="https://www.iccic.edu/institucional/publicacions/revista-segell" target="_blank" rel="noopener"><em>Segell</em></a> és una publicació de la Institució Cultural del CIC que pretén ser el vincle d'unió de tota la comunitat educativa amb la voluntat de voler mostrar l'empremta de les persones que la componen i alhora, un canal de comunicació amb el món educatiu i la societat actual.</p> ca-ES egr@iccic.edu (Institució Cultural del CIC) raco@csuc.cat (Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC)) dj, 21 jul 2016 16:12:52 +0000 OJS 3.1.1.4 http://blogs.law.harvard.edu/tech/rss 60 Editorial https://raco.cat/index.php/Segell/article/view/311829 Frederic Raurell ##submission.copyrightStatement## https://raco.cat/index.php/Segell/article/view/311829 Conversa amb Rosa Balaguer https://raco.cat/index.php/Segell/article/view/311830 Frederic Raurell, Teresa Triadú ##submission.copyrightStatement## https://raco.cat/index.php/Segell/article/view/311830 El voluntariat a les escoles de la ICCIC https://raco.cat/index.php/Segell/article/view/311831 Equips docents Escoles ICCIC ##submission.copyrightStatement## https://raco.cat/index.php/Segell/article/view/311831 Tant per tan poc... https://raco.cat/index.php/Segell/article/view/311832 Jesús Diego ##submission.copyrightStatement## https://raco.cat/index.php/Segell/article/view/311832 La Fundació Laia Mendoza i l'Escola Thau Sant Cugat https://raco.cat/index.php/Segell/article/view/311833 Roger Garcia, Pep Àvila ##submission.copyrightStatement## https://raco.cat/index.php/Segell/article/view/311833 Una experiència compartida: entrevista entre dues voluntàries de la F. Laia Mendoza https://raco.cat/index.php/Segell/article/view/311834 Mariona Sorrosal, Carlota de Sojo ##submission.copyrightStatement## https://raco.cat/index.php/Segell/article/view/311834 Què és el Banc dels Aliments? https://raco.cat/index.php/Segell/article/view/311835 Jordi Granyó ##submission.copyrightStatement## https://raco.cat/index.php/Segell/article/view/311835