Didàctica: una nova adaptació en la docència de la química a la frontera secundària-universitat: les jornades "Fem química al laboratori" a la Facultat de Química de la Universitat de Barcelona
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Carme González
Gemma Fonrodona Baldajos
Ernesto Nicolás
Jaume Ramon Granell
Montserrat Corbella i Pané
Francesc A. Centellas i Masuet
Article Details
Com citar
González, Carme et al. “Didàctica: una nova adaptació en la docència de la química a la frontera secundària-universitat: les jornades ‘Fem química al laboratori’ a la Facultat de Química de la Universitat de Barcelona”. Revista de la Societat Catalana de Química, no. 6, pp. 65-69, https://raco.cat/index.php/RevistaSCQ/article/view/153527.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Inmaculada Angurell Purroy, Amparo Caubet, Miquel Àngel Seco i García, Núria Casamitjana, Immaculada Dinarès, Núria Llor, Diego Muñoz-Torrero, M. Lluïsa Pérez-García, M. Dolors Pujol, Glòria Rosell, Ernesto Nicolás, Dolors Velasco, Operacions bàsiques al laboratori químic en xarxa : una nova eina per a estudiants i professors , Revista de la Societat Catalana de Química: Núm. 9 (2010)
- Jaume Ramon Granell, Fonament de l'efecte hivernacle: una breu introducció a l'espectre infraroig de les molècules senzilles , Revista de la Societat Catalana de Química: Núm. 2 (2001)
- Cristina Cuscó, Josep Rocas, Jordi Garcia, Ernesto Nicolás, Nanocàpsules polimèriques per a l'alliberament controlat de fàrmacs , Revista de la Societat Catalana de Química: Núm. 14 (2015)
- Pilar Figuera, José Barbosa Torralbo, Gemma Fonrodona Baldajos, Immaculada Dorio, Els Químics formats a la Universitat de Barcelona, entre cinc i deu anys després de la titulació : estudi d'inserció laboral , Revista de la Societat Catalana de Química: Núm. 7 (2006)
- Jacint Guiteras Rodríguez, José Barbosa Torralbo, Gemma Fonrodona Baldajos, Vers un espai europeu d'educació universitària: un repte per a les universitats europees , Revista de la Societat Catalana de Química: Núm. 6 (2005)