El sentit pedagògic del geni: entre la dissonància i la voluntat de poder

Main Article Content

Óscar Antonio Jiménez Abadías
En aquest article es posa de manifest la significació i vigència pedagògica dels plantejaments que van sorgir de l'idealisme alemany representat per autors com ara Hölderlin, Schopenhauer i Nietzsche i que van oferir diferents solucions per donar resposta a la crisi de la modernitat. Altrament, aquestes propostes han reaparegut en l'escenari de la postmodernitat, la qual cosa confirma les seves possibilitats en un món plural i polièdric, obert a la redefinició de la condició humana i a les seves potencialitats educatives en un marc radicalment individualista.

Article Details

Com citar
Jiménez Abadías, Óscar Antonio. “El sentit pedagògic del <i>geni</i>: entre la dissonància i la <i>voluntat de poder</i>”;. Revista Catalana de Pedagogia, vol.VOL 7, pp. 377-91, https://raco.cat/index.php/RevistaPedagogia/article/view/252201.