Tots iguals, tots diferents
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Rosa Maria de la Fuente Castelló
Escola Espai 3
Amb aquesta experiència es vol posar en valor el fet que la democràcia hauria de formar part dels currículums dels nostres centres, com a valor implícit per treballar des de petits. Ens preocupava molt com portar a terme i implementar aquest valor com a part d’un projecte transversal de centre. Per això, fa quatre cursos vam encetar aquest projecte per fomentar valors democràtics dins d’un context inclusiu. D’una forma senzilla i protagonitzada pels infants, treballem diverses competències transversals en les quals la democràcia i el seu valor és l’estratègia base. «Tots iguals, tots diferents» neix com una necessitat de donar resposta als reptes de l’escola: formar persones amb esperit crític, plenament democràtiques i solidàries. Es tracta de formar persones obertes a una societat diversa i enriquida per aquesta diversitat.
Paraules clau: Diàleg, acords, diversitat, inclusió, debat, reflexió, coŀlaboració, compartir, consens, empatia.
Paraules clau: Diàleg, acords, diversitat, inclusió, debat, reflexió, coŀlaboració, compartir, consens, empatia.
Article Details
Com citar
de la Fuente Castelló, Rosa Maria. “Tots iguals, tots diferents”. Revista Catalana de Pedagogia, vol.VOL 17, pp. 203-10, https://raco.cat/index.php/RevistaPedagogia/article/view/369594.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Rosa Maria de la Fuente Castelló, Avantatges d’aplicar la robòtica i la intel·ligència artificial amb la càmera Smart AI Lens i la placa Micro:bit a primària , Revista Catalana de Pedagogia: Vol. 26 (2024): La intel·ligència artificial en l'educació, una aposta des de la pedagogia