LES TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I LA COMUNICACIÓ (TIC) A LES PRÀCTIQUES CLÍNICS COM EINA DE QUALITAT" Aproximació dels tutors clínics a la universitat
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Les pràctiques clíniques conformen una part fonamental dels estudis d’infermeria. El tutor clínic té un rol rellevant, ja que assumeix la responsabilitat de l'aprenentatge pràctic dels estudiants. L’objectiu del projecte, detectar les necessitats dels tutors, desenvolupar un curs de formació i una App que facilitin la interacció entre tutor clinic-universitat. Destacar un model de millora en el pràcticum, no tant sols en la tutorització dels tutors clínics, si no en qualsevol pràctica que s’hagi de tutoritzar estudiants.
Article Details
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2023
Sara Esqué Boldú, Universitat d'Andorra
Doctora en enfermeria. Professora Escola d'Infermeria UdA.
Plaça de la Germandat, 7, AD600 Sant Julià de Lòria, Andorra
Maria Dolors Burjales Martí, Universitat Rovira i Virgili
Doctora en infermeria.
Universitat Rovira i Virgili. Departament d'infermeria
Avda.Catalunya, 35 43002 - Tarragona (Tarragona)
Gerard Mora López, Universitat Rovira i Virgili
Doctor en infermeria.
Universitat Rovira i Virgili. Departament d'infermeria
Av. Catalunya, 35 43002 – Tarragona
Gerard Mora López, Universitat Rovira i Virgili
Doctor en infermeria.
Universitat Rovira i Virgili. Departament d'infermeria
Av. Catalunya, 35 43002 – Tarragona
Elsa Gil Mateu, Universitat Rovira i Virgili
Doctora en enfermeria.
Universitat Rocira i Virgili. Departament d'infemeria
Av. Catalunya, 35. 43002 – Tarragona
María Roser Cuesta Martínez, Universitat Rovira i Virgili
Doctora en enfermeria.
Universitat Rovira i Virgili. Departament d'infemeria.
Av. Catalunya, 35. 43002 – Tarragona
Adrià Machí Caballé, Universitat Rovira i Virgili
Estudiant de Grau d'Enginyeria Informàtica del darrer curs especialitzat en el Desenvolupament i Gestió Programari.
Universitat Rovira i Virgili.
Av. Catalunya, 35. 43002 – Tarragona
Agueda Cervera Gasch, Universitat Jaume I
Doctora en infermeria.
Univesitat Jaume I. Departament d'infermeria
Avinguda de Vicent Sos Baynat, s/n, 12006 Castelló de la Plana, Castelló
Articles més llegits del mateix autor/a
- Adriana Gil Juárez, Joel Feliu i Samuel-Lajeunesse, Barbara Biglia, Sara Cagliero, Iolanda Tortajada, Elsa Gil Mateu, M. Concepció Torres Sabater, Jordi Tous, Rúbrica per a la incorporació de la perspectiva de gènere i la prevenció de les violències de gènere en assignatures universitàries , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Sara Esqué Boldú, Mercè Gisbert Cervera, Virginia Larraz Rada, APRENENTATGE COL·LABORATIU MITJANÇANT L’ENTORN VIRTUAL , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 2 (2014)
- Sara Esqué Boldú, Mercè Gisbert Cervera, Mar Lleixà Fortuño, Virginia Llaraz Rada, ELS VALORS I LES ACTITUDS DELS ESTUDIANTS D’INFERMERIA , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016
- Encarna Bonfill Accensi, Florencia Sáez Vay, Estrella Martínez Segura, Carolina Francisca Granero Giner, Carme Ferre Grau, Núria Albacar Rioboo, Pilar Monteso Curto, Gerard Mora López, Sara Romaguera Genís, ESTRÉS DE LOS ESTUDIANTES DE ENFERMERÍA AL PRÁCTICUM: DISEÑO DE UN PROGRAMA DE INTERVENCIÓN. , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 2 (2014)