Perfil del professorat UVic-UCC segons l’ús de les TIC a la docència. Comparativa abans i després de la pandèmia
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Eulàlia Massana-Molera
Richard Samson
Elena Molina Vicente
Anna Ballús Pujol
La transició digital de la universitat va ser impactada pel confinament ocasionat per la pandèmia de COVID-19, i en aquest període les TIC van jugar un paper essencial.
L’any 2019 (abans de la pandèmia) es va portar a terme una enquesta sobre els usos que es feien de les TIC a la docència. L’any 2022, un cop recuperada la presencialitat docent, es repeteix aquesta enquesta i es comparen els resultats obtinguts per avaluar quins són els canvis que s’observen en el perfil del professorat.
Article Details
Com citar
Massana-Molera, Eulàlia et al. “Perfil del professorat UVic-UCC segons l’ús de les TIC a la docència. Comparativa abans i després de la pandèmia”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/416651.
Drets
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2023
Articles més llegits del mateix autor/a
- Eulàlia Massana-Molera, Cristina Vaqué-Crusellas, Perfil del professorat UVic-UCC segons l’ús de les TIC a la docència , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Eulàlia Massana-Molera, Ús d’eines digitals per empoderar l’estudiant en el seu treball autònom , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)