Continuïtat pedagògica en les assignatures d’Expressió Musical i Didàctica de la Música en el Grau d’Educació Infantil Valoracions de l’alumnat i de l’equip docent
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Marta Casals-Balaguer
Universitat de Barcelona
Maria Antònia Pujol i Subirà
Universitat de Barcelona
Maria Fernanda Viñas Pavon
Universitat de Barcelona
La remodelació de les assignatures per a un millor aprenentatge és una tasca del professorat. Si aquesta tasca es realitza en equip docent, tenint en compte les opinions de l’alumnat, els resultats són més bons gràcies a l’aplicació de les diverses visions. S’ha dissenyat una investigació basada en Design-Based Research, DBR, per poder analitzar i proposar millores a partir de la remodelació i posada en pràctica de dues assignatures de música i la seva didàctica al grau de Mestre/a en Educació Infantil.
Article Details
Com citar
Casals-Balaguer, Marta et al. “Continuïtat pedagògica en les assignatures d’Expressió Musical i Didàctica de la Música en el Grau d’Educació Infantil: Valoracions de l’alumnat i de l’equip docent”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 5, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/389963.
Drets
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2021
Articles més llegits del mateix autor/a
- Maria Antònia Pujol i Subirà, TRANSFORMACIÓ DE LES ACTIVITATS D’APRENENTATGE I D’AVALUACIÓ DE LA MÚSICA I LA SEVA DIDÀCTICA PER GARANTIR LA VIVÈNCIA SENSORIAL I LA COMUNICACIÓ EN UN MODEL DE DOCÈNCIA VIRTUAL , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021