Continuïtat pedagògica en les assignatures d’Expressió Musical i Didàctica de la Música en el Grau d’Educació Infantil Valoracions de l’alumnat i de l’equip docent

Main Article Content

Marta Casals-Balaguer
Maria Antònia Pujol i Subirà
Maria Fernanda Viñas Pavon

La remodelació de les assignatures per a un millor aprenentatge és una tasca del professorat. Si aquesta tasca es realitza en equip docent, tenint en compte les opinions de l’alumnat, els resultats són més bons gràcies a l’aplicació de les diverses visions. S’ha dissenyat una investigació basada en Design-Based Research, DBR, per poder analitzar i proposar millores a partir de la remodelació i posada en pràctica de dues assignatures de música i la seva didàctica al grau de Mestre/a en Educació Infantil.

Article Details

Com citar
Casals-Balaguer, Marta et al. “Continuïtat pedagògica en les assignatures d’Expressió Musical i Didàctica de la Música en el Grau d’Educació Infantil: Valoracions de l’alumnat i de l’equip docent”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 5, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/389963.