Debilitats epistemològiques del constructe TDAH (Transtorn per dèficit d'atencicó i hiperactivitat

Main Article Content

Josep Moya Ollé

En els últims anys ha augmentat, de manera considerable, el nombre de nens i adolescents diagnosticats de TDAH (trastorn per dèficit d’atenció amb hiperactivitat). Aquest increment es produeix en un context social caracterit-zat per una presència massiva de diagnòstics psiquiàtrics fins al punt d’haver de plantejar-nos si hi ha algú que estigui sa. Aquest article exposa les debilitats epis-temològiques del constructe del TDAH i, alhora, intenta aportar algunes hipò- tesis que puguin explicar les actuals dificultats que mostren alguns nens i ado- lescents per prestar atenció en les tasques escolars.

Paraules clau
dèficit d’atenció, motivació, comorbiditat, pensament digital,

Article Details

Com citar
Moya Ollé, Josep. “Debilitats epistemològiques del constructe TDAH (Transtorn per dèficit d’atencicó i hiperactivitat”. Revista de Menorca, vol.VOL 96, pp. 85-102, https://raco.cat/index.php/RdM/article/view/339993.