Quatre anys de formació professional dual a Espanya i Catalunya. Anàlisi conceptual i d’assoliment d’objectius

Main Article Content

Eduard Requena Amadas
Quatre anys després de la introducció de la formació professional dual a Espanya, cal fer un estudi detallat del model que s’ha dut a terme i avaluar l’assoliment d’objectius. L’article fa una anàlisi conceptual de la norma estatal i catalana i focalitza les dades existents en l’acompliment de quatre objectius. Els resultats mostren desajustos principalment en el diàleg social, la planificació estratègica, els estàndards de qualitat i en aspectes clau com la millora de la qualificació de la població jove i la transició escola-treball.
Palabras clave
ormació professional dual, diàleg social, estàndards de qualitat, abandonament escolar prematur, nivell de qualificació, atur juvenil

Article Details

Cómo citar
Requena Amadas, Eduard. «Quatre anys de formació professional dual a Espanya i Catalunya. Anàlisi conceptual i d’assoliment d’objectius». Revista Internacional de Organizaciones = International Journal of Organizations, n.º 17, pp. 99-127, https://raco.cat/index.php/RIO/article/view/318458.