Main Navigation
Main Content
Sidebar
Registre
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
Castellano
English
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
Núm. 15 (2023)
Crèdits i informació
RIDU n. 15
PDF
A 30 anys del “País de los vivos”. Una experiència de l’ús didàctic del vídeo a l’aula
Sabrina Siniscalchi, Henry Willebald
1-14
PDF (Castellano)
Anàlisi d’informes socioeducatius com a experiència d’aprenentatge professionalitzadora en el grau d’Educació Social
Anna Mundet Bolós, Marc Fuertes i Alpiste
15-27
PDF
Reforç de coneixements de Bioquímica aplicant jocs de lletres o de paraules senzills
Josep Joan Centelles Serra, Estefania Moreno Guillen, Pedro R. de Atauri Carulla
28-41
PDF (Castellano)
Desenvolupament de les competències vinculades a l’emprenedoria en la formació inicial del professorat en fonaments en educació física
Laura Cañadas, Maite Zubillaga-Olague
42-51
PDF (Castellano)
El Pràcticum al grau de Pedagogia de la UB: avançant en el nou “Model de les 4-I: Inclusió, Integració, Innovació i Internacionalització”
Astrid Castells Telo, María Fernanda Duprat, Jordi Méndez Ulrich, Elena Noguera Pigem, Núria Rajadell Puiggròs, Ruth Vilà Baños
52-62
PDF (Castellano)
L’entrevista diagnòstica mitjançant role-playing com a estratègia per a desenvolupar la comunicació oral
Diego González-Rodríguez, Héctor González-Mayorga
63-74
PDF (Castellano)
Competència emprenedora i competència emocional: experiència d’Aprenentatge-Servei amb alumnat universitari
Estefanía López Requena, Susana Valero Carrero
75-88
PDF (Castellano)
La música tradicional en la formació del professorat de música: una proposta en el context xilè
Fabian Durán Bustamante, Albert Casals
89-106
PDF (Castellano)
Anàlisi comparativa entre professors i estudiants davant l'ús de MOODLE a l’Educació Superior en temps de pandèmia
Byron Hidalgo-Cajo, Iván Hidalgo-Cajo, Angel Mayacela-Alulema, Diego Hidalgo-Cajo, Luis Satán-Gunza
107-121
PDF (Castellano)