Matriu d’avaluació diagnòstica per a assignatures d’aprenentatge servei

Main Article Content

Daniel Eduardo García Suárez
Diana Carolina Ávila Suárez

En el seu esforç per institucionalitzar l’aprenentatge servei, la Pontificia Universidad Javeriana ha dissenyat una estrategia per a l’acompanyament als professors de la comunitat de pràctica que tenen en marxa assignatures amb aquesta metodologia. Tot i això, es va fer necessària la focalització d’aquest acompanyament, ja que les assignatures estaven en diferents nivells d’evolució. Per aconseguir-ho, basant-nos en el model d’innovació educativa, es va dissenyar la present matriu d’avaluació diagnòstica, amb els seus criteris i indicadors, que recull les principals dimensions i categories de l’aprenentatge servei i el procés de maduració de les mateixes a partir de la metàfora del creixement.

Paraules clau
matriu, avaluació, diagnòstic, innovació educativa, aprenentatge servei

Article Details

Com citar
García Suárez, Daniel Eduardo; and Ávila Suárez, Diana Carolina. “Matriu d’avaluació diagnòstica per a assignatures d’aprenentatge servei ”. RIDAS. Revista Iberoamericana de Aprendizaje Servicio, no. 17, doi:10.1344/RIDAS2024.17.6.