Contribucions des de l’aprenentatge servei i la Nutrició Comunitària

Main Article Content

Evelyn Farías Vargas

Es presenta una sistematització d’experiències d’una comunitat educativa (estudiants, docents i socis comunitaris) participants en assignatures en modalitat taller d’integració que, a més d’afavorir l’educació sobre estils de vida saludable en determinats territoris, s’executen sota la metodologia d’aprenentatge servei, la qual cosa permet enfortir aprenentatges bidireccionals. Les tècniques utilitzades per a recopilar informació van ser l’anàlisi documental (revisió de programes d’assignatures, planificacions didàctiques, presentacions, actes de reunió, fotografies, vídeos de les activitats realitzades, avaluació qualitativa de l’assignatura) i el mètode biogràfic (revisió d’actes de reunió, bitàcores i informes d’incidents crítics dels estudiants, bitàcores dels docents i entrevistes a participants de les activitats).

Paraules clau
aprenentatge servei, comunitat educativa, nutrició, vida saludable

Article Details

Com citar
Farías Vargas, Evelyn. “Contribucions des de l’aprenentatge servei i la Nutrició Comunitària”. RIDAS. Revista Iberoamericana de Aprendizaje Servicio, no. 17, doi:10.1344/RIDAS2024.17.7.