L’absència de veu de les entitats en els projectes d’aprenentatge servei: proposta d’una eina per analitzar i millorar la seva participació
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
La preocupació per conèixer com produir el diàleg entre les diferents persones participants en els projectes d'aprenentatge servei (ApS) ha estat el motor principal per posar en marxa aquest treball. El seu objectiu és indagar sobre la presència i l'absència de les entitats en els articles sobre ApS publicats entre 2005 i 2021, per, posteriorment, construir una guia d'entrevista dirigida a les persones responsables de les entitats. Es realitza, per tant, una revisió narrativa de la literatura, i a partir les 163 evidències reconegudes es vol construir una eina d'indagació basada en les presències i les absències trobades a la literatura. Es pot concloure que la revisió narrativa de la literatura realitzada mostra l'absència de veu de les entitats en els projectes d'ApS universitari, i que la major part de les vegades és l'alumnat universitari qui parla per elles, la qual cosa ens porta a fer una proposta per compensar aquest buit.
Article Details
(c) RIDAS. Revista Iberoamericana de Aprendizaje-Servicio, 2022
Drets d'autor
L'autor/a que publica en aquesta revista està d'acord amb els termes següents:
- L'autor/a conserva els drets d’autoria i atorga a la revista el dret de primera publicació de l’obra.
- Els textos es difondran amb la llicència Creative Commons Reconeixement 4.0 la qual permet compartir l’obra amb tercers, sempre que en reconeguin l’autoria, la publicació inicial en aquesta revista i les condicions de la llicència.