Educació social i control. La pandèmia de la COVID-19 com a lent d’augment
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Marta Venceslao
Al llarg de la història, l’educació social ha estat travessada per tensions que no han deixat de confrontar-la amb diferents encàrrecs de control. Aquest article presenta un treball exploratori sobre les lògiques que vertebren el camp social educatiu com a mecanisme de contenció de determinats sectors.
Paraules clau
educació social, control, higienisme
Article Details
Com citar
Venceslao, Marta. “Educació social i control. La pandèmia de la COVID-19 com a lent d’augment”. Quaderns d’Educació Social, no. 22, pp. 4-11, https://raco.cat/index.php/QuadernsEducacioSocial/article/view/374609.
Biografia de l'autor/a
Marta Venceslao
Educadora social i doctora en Antropologia, professora a la Universitat de Barcelona i membre del Grup de Recerca sobre Exclusió i Control Socials (GRECS).
Articles més llegits del mateix autor/a
- Elisa Thomas, Marta Venceslao, Itineraris d’inserció laboral: una proposta de promoció social , Quaderns d'Educació Social: Núm. 11 (2008): Educació Social i Inserció Sociolaboral. "Reptes i propostes per a la inclusió"
- Marta Venceslao, Entrevista a MANUEL DELGADO. “Els dispositius de l’exclusió s’han aguditzat en una darrera fase de l’evolució de les societats modernitzades com a conseqüència paradoxal de l’auge de l’igualitarisme" , Quaderns d'Educació Social: Núm. 16 (2014): A cop d'art