Tu ets tu i jo sóc jo, i tots som diferents

Main Article Content

Carme Blanch
Marisa Feliu
A l’hora de plantejar l’article vam creure que seria més ric si el fèiem a partir d’un treball en equip. Des de l’equip de direcció es va valorar que el centre ocupacional era l’establiment més adequat per centrar l’atenció de l’escrit. Es va exposar l’oportunitat a l’equip d’educadors i educadores del servei i es van triar dues professionals que serien les que redactarien l’escrit. A l’hora de decidir la concreció del tema vam valorar dues possibilitats: o bé podíem fer la descripció d’una activitat extraordinària i puntual, com l’activitat d’equinoteràpia que es porta a terme amb les persones amb discapacitat intel·lectual amb més necessitats de suport en l’àrea de la comunicació, o bé podíem intentar reflectir en un escrit el que és l’activitat quotidiana d’un educador al centre ocupacional de la nostra entitat. Un cop valorats els avantatges i els inconvenients, vam creure que seria més útil, tant per a nosaltres com per als lectors del Quadern, la descripció, des del punt de vista de l’educador, de l’activitat quotidiana en aquest servei.

Un cop vist el resultat, des del nostre punt de vista, creiem que hem encertat i que l’escrit que segueix reflecteix i pot donar una idea del que és la feina quotidiana d’un educador o educadora social que desenvolupi la seva activitat professional en un centre ocupacional per a persones amb discapacitat intel·lectual. Esperem que el lector, en acabar la lectura, tingui la mateixa opinió.
Paraules clau
educació social, discapacitat

Article Details

Com citar
Blanch, Carme; and Feliu, Marisa. “Tu ets tu i jo sóc jo, i tots som diferents”. Quaderns d’Educació Social, no. 05, pp. 79-84, https://raco.cat/index.php/QuadernsEducacioSocial/article/view/347374.
Biografies de l'autor/a

Carme Blanch

Fisioterapeuta.

Marisa Feliu

Educadora especial.