Quan l’acció implica reconeixement. Matisos i reflexions de la creació artística amb les persones

Main Article Content

Marta Ricart

Aquest article pretén presentar un seguit de reflexions i estratègies importants de tenir en compte en la creació artística que es proposa amb les persones. Tot i la pretensió de parlar d’arts en plural per englobar la diversitat de llenguatges i manifestacions artístiques, es pot entreveure la trajectòria de l’autora en les arts visuals en el rerefons de l’escriptura.

Les propostes creatives que es realitzen conjuntament amb persones, entitats i col·lectius socials cada cop són més visibles en el nostre context. Davant d’aquesta realitat, l’article pretén reflexionar sobre la gran varietat de matisos que prenen, per tal d’orientar d’una manera honesta posicions, estratègies i relacions que comportin una millora social.


Paraules clau
educació social, art,

Article Details

Com citar
Ricart, Marta. “Quan l’acció implica reconeixement. Matisos i reflexions de la creació artística amb les persones”. Quaderns d’Educació Social, no. 16, pp. 20-39, https://raco.cat/index.php/QuadernsEducacioSocial/article/view/344081.
Biografia de l'autor/a

Marta Ricart

Artista, investigadora i formadora. www.martaricart.cat