El futur de l’educació social vist des de l’alumnat universitari
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Des dels inicis dels estudis reglats d’Educació Social, els canvis en els continguts de la formació universitària han viscut importants transformacions. Els diferents plans docents desenvolupats abans del pla de Bolonya, juntament amb l’adaptació curricular posterior dels estudis a l’Espai Europeu d’Educació Superior, han obligat a actualitzar els continguts a les aules. La necessitat d’assolir els objectius que la professió requereix també ha obligat a modificar assignatures i ampliar cursos acadèmics.
L’article que llegireu a continuació té per finalitat acostar-se a l’alumnat universitari català que està cursant tercer i quart grau d’Educació Social, per saber la seva opinió sobre aquests estudis. Es tracta, doncs, de veure si l’objectiu de formar professionals amb els coneixements teòrics i pràctics necessaris per treballar de forma eficaç i crítica s’ha assolit i en quina mesura. Però sobretot es vol prendre el pols de les seves inquietuds i punts de vista sobre una professió en contínua evolució, com la realitat social i la ciutadania a la qual s’adreça.
Article Details
Articles més llegits del mateix autor/a
- Noelia Muñoz González, Innovació social: elements clau i reptes del tercer sector , Quaderns d'Educació Social: Núm. 15 (2013): Innovació social, entre el desig i la realitat
- Noelia Muñoz González, Anades i tornades de l’educació social: el repte d’escollir un canvi professional. , Quaderns d'Educació Social: Núm. 17 (2015): De política