La crisi del consum radiofònic juvenil a Catalunya

Main Article Content

Josep Maria Martí
Maria Gutiérrez
Xavier Ribes
Belén Monclús
Luisa Martínez

Des de fa aproximadament una dècada, la ràdio convencional
catalana i espanyola ha detectat una pèrdua progressiva de
penetració del mitjà entre els segments més joves de la
població. Aquest fenomen afecta la majoria dels països desenvolupats i està relacionat fortament amb el desenvolupament de les TIC i les xarxes de comunicació. L’objectiu d’aquest article és aprofundir en les causes d’aquesta crisi a partir de l’estudi de la recepció radiofònica dels joves de 14 a 24
anys residents a Catalunya.

Paraules clau
Ràdio convencional, joves, internet, entorn digital, recepció

Article Details

Com citar
Martí, Josep Maria et al. “La crisi del consum radiofònic juvenil a Catalunya”. Quaderns del CAC, vol.VOL 13, no. 34, pp. 67-77, doi:10.34810/qcac34id406006.

Articles més llegits del mateix autor/a