Les plataformes OTT per a la distribució de continguts audiovisuals: una amenaça per al duopoli de la televisió en obert a Espanya?
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Marta Albújar Villarrubia
Universitat Autònoma de Barcelona
L’arribada d’operadors over-the-top al mercat audiovisual espanyol ha suposat la importació de models de negoci de pagament que han obtingut bons resultats als Estats Units. No obstant això, l’origen, el desenvolupament històric i la regulació del mercat de la televisió a Espanya fan que el seu ecosistema televisiu difereixi substancialment del nordamericà. L’objectiu d’aquest article és esbrinar si la potent indústria de la televisió privada en obert, encapçalada per Atresmedia i Mediaset, impedirà la implantació a curt termini de models de negoci audiovisuals OTT o si, per contra, aquests operadors convergents suposaran una amenaça al model d’emissió televisiva tradicional.
Paraules clau
OTT, audiovisual, models de negoci, televisió, duopoli
Article Details
Com citar
Albújar Villarrubia, Marta. “Les plataformes OTT per a la distribució de continguts audiovisuals:: una amenaça per al duopoli de la televisió en obert a Espanya?”. Quaderns del CAC, vol.VOL 19, no. 42, pp. 21-28, doi:10.34810/qcac42id405426.