El paper de la dona a la publicitat: la manipulació d'una imatge
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
Joan Estruch
Francesc Mercadé Durà
Jordi Romeu
Article Details
How to Cite
Estruch, Joan et al. “El paper de la dona a la publicitat: la manipulació d’una imatge”. Papers: revista de sociologia, no. 10, pp. 95-113, https://raco.cat/index.php/Papers/article/view/24717.
Most read articles by the same author(s)
- Salvador Cardús, Joan Estruch, Teoria i provocació. Reflexions per a una epistemologia paradoxal , Papers: revista de sociologia: 1986: Núm.: 26 Coneixement, indicis i paradoxes
- Joan Estruch, Peter L. Berger. "Para una teoría sociológica de la religión" , Papers: revista de sociologia: 1973: Núm.: 1
- Joan Estruch, Antonio M. Güell, La elección de carrera y sus motivaciones , Papers: revista de sociologia: 1975: Núm.: 4
- Francesc Mercadé Durà, Barcelona y sociología. Primeros contactos: los manuales , Papers: revista de sociologia: 1975: Núm.: 4
- Francesc Mercadé Durà, Les ciències socials a la Universitat Autònoma de Barcelona , Papers: revista de sociologia: 1977: Núm.: 6 Crítica de la teoría sociológica
- Joan Estruch, Un altre Freud, si us plau , Papers: revista de sociologia: 1991: Núm.: 36 Estudis sobre la família
- Joan Estruch, La innovación religiosa , Papers: revista de sociologia: 1973: Núm.: 1