El paper de la dona a la publicitat: la manipulació d'una imatge
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Joan Estruch
Francesc Mercadé Durà
Jordi Romeu
Article Details
Com citar
Estruch, Joan et al. “El paper de la dona a la publicitat: la manipulació d’una imatge”. Papers: revista de sociologia, no. 10, pp. 95-113, https://raco.cat/index.php/Papers/article/view/24717.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Salvador Cardús, Joan Estruch, Teoria i provocació. Reflexions per a una epistemologia paradoxal , Papers: revista de sociologia: 1986: Núm.: 26 Coneixement, indicis i paradoxes
- Joan Estruch, Peter L. Berger. "Para una teoría sociológica de la religión" , Papers: revista de sociologia: 1973: Núm.: 1
- Joan Estruch, Antonio M. Güell, La elección de carrera y sus motivaciones , Papers: revista de sociologia: 1975: Núm.: 4
- Francesc Mercadé Durà, Barcelona y sociología. Primeros contactos: los manuales , Papers: revista de sociologia: 1975: Núm.: 4
- Francesc Mercadé Durà, Les ciències socials a la Universitat Autònoma de Barcelona , Papers: revista de sociologia: 1977: Núm.: 6 Crítica de la teoría sociológica
- Joan Estruch, Un altre Freud, si us plau , Papers: revista de sociologia: 1991: Núm.: 36 Estudis sobre la família
- Joan Estruch, La innovación religiosa , Papers: revista de sociologia: 1973: Núm.: 1