Reflexions i propostes didàctiques per a un bon ensenyament i aprenentatge de la proporcionalitat geomètrica
Article Sidebar
Citaciones en Google Académico
Main Article Content
Núria Cardet
Assumpta Estrada
María José Gros
Maria Ricart
La finalitat d'aquest article és valorar la
conversa dematemàtiques a la classe per
contribuir a lamillora de l'aprenentatge de
lesmatemàtiques dels nens i nenes
d'educació primària. En aquest sentit,
d'una banda, s'exposa elmarc teòric des
de la perspectiva socioconstructivista que
la justifica, i d'altra banda, s'analitza una
activitatmatemàtica de classe en la qual la
conversa juga un paper central.
Es presenta la Pauta d'observació de la
conversa de matemàtiques a l'aula, que
esdevé un instrument útil per a l'anàlisi del
desenvolupament del procés
d'aprenentatge de lesmatemàtiques dels
infants i de la gestió de l'aula per part del
mestre.
conversa dematemàtiques a la classe per
contribuir a lamillora de l'aprenentatge de
lesmatemàtiques dels nens i nenes
d'educació primària. En aquest sentit,
d'una banda, s'exposa elmarc teòric des
de la perspectiva socioconstructivista que
la justifica, i d'altra banda, s'analitza una
activitatmatemàtica de classe en la qual la
conversa juga un paper central.
Es presenta la Pauta d'observació de la
conversa de matemàtiques a l'aula, que
esdevé un instrument útil per a l'anàlisi del
desenvolupament del procés
d'aprenentatge de lesmatemàtiques dels
infants i de la gestió de l'aula per part del
mestre.
Article Details
Cómo citar
Cardet, Núria et al. «Reflexions i propostes didàctiques per a un bon ensenyament i aprenentatge de la proporcionalitat geomètrica». Noubiaix: revista de la FEEMCAT i la SCM, n.º 39, pp. 65-76, https://raco.cat/index.php/Noubiaix/article/view/330478.
Artículos más leídos del mismo autor/a
- Núria Cardet, Descobertes matemàtiques , Noubiaix: revista de la FEEMCAT i la SCM: Núm. 36: juny 2015