Formant-se per ser professors. Dues experiències en el màster de Formació del Professorat de Secundària

Main Article Content

Elisabet Vallbona
Elies Martos

Les experiències i reflexions d’Elisabet Vallbona i Elies Martos, ambdós alumnes del màster de Formació del Professorat, ens permeten aproximar-nos al sistema educatiu des de la perspectiva de l’aprenentatge de la docència. L’Elies està fent les pràctiques del màster a l’IES Tona i l’Elisabet, d’aquí poc, les començarà a l’Escola Vedruna de Tona. És des de la seva vivència formativa que valoren el coneixement après en el màster, considerant, entre d’altres aspectes, quines haurien de ser les garanties d’una formació completa; la importància dels recursos pedagògics i didàctics; i el paper que haurien de tenir la innovació i les noves tecnologies en la pràctica educativa.

Paraules clau
docència, secundària, professors

Article Details

Com citar
Vallbona, Elisabet; and Martos, Elies. “Formant-se per ser professors. Dues experiències en el màster de Formació del Professorat de Secundària”. Llibre de Tona, pp. 29-32, https://raco.cat/index.php/LlibreTona/article/view/335995.