El màrqueting als serveis lingüístics. Introducció (I)
Article Sidebar
Citaciones en Google Académico
Main Article Content
Maria Cardellach
Article Details
Cómo citar
Cardellach, Maria. «El màrqueting als serveis lingüístics. Introducció (I)». Llengua i ús: revista tècnica de política lingüística, n.º 3, pp. 21-26, https://raco.cat/index.php/LlenguaUs/article/view/129270.
Artículos más leídos del mismo autor/a
- Maria Cardellach, Jordi Graells, Francesc Vilaró, Pensant en tot. El màrqueting als serveis lingüístics (III) , Llengua i ús: revista tècnica de política lingüística: 1996: Núm.: 5
- Maria Cardellach, Jordi Graells, Francesc Vilaró, Pensant en tu. El màrqueting als serveis lingüístics (II) , Llengua i ús: revista tècnica de política lingüística: 1995: Núm.: 4
- Maria Cardellach, Farners Llinàs, II Trobada de Serveis Lingüístics , Llengua i ús: revista tècnica de política lingüística: 1995: Núm.: 2
- Maria Cardellach, Jordi Graells, Francesc Vilaró, I a qui li ho va dir? El màrqueting als seveis lingüístics , Llengua i ús: revista tècnica de política lingüística: 1996: Núm.: 6
- Maria Cardellach, Jordi Graells, Francesc Vilaró, La satisfacció és cosa de tres. El màrqueting als serveis lingüístics (i V) , Llengua i ús: revista tècnica de política lingüística: 1996: Núm.: 7
- Maria Cardellach, Montse Romà, El moment de Llengua i Ús , Llengua i ús: revista tècnica de política lingüística: 1994: Núm.: 1