Compartir, conviure i comprendre. Viatge a través de les nostres vivències
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Montserrat Riera Montes
Antònia Mulet Rodríguez
Ascensión Fernández Gómez
S’exposen les metodologies i objectius d’un recull d’experiències educatives que ajuden als
infants a comprendre el món mitjançant l’ús d’eines i recursos culturals matemàtics. Aquestes
experiències s’han realitzat amb nins d’Educació Infantil de diferents escoles públiques de les
Illes Balears. Així mateix, dues experiències, Xishun i Codi de barres, s’han realitzat amb
alumnat de primer cicle d’Educació Primària
infants a comprendre el món mitjançant l’ús d’eines i recursos culturals matemàtics. Aquestes
experiències s’han realitzat amb nins d’Educació Infantil de diferents escoles públiques de les
Illes Balears. Així mateix, dues experiències, Xishun i Codi de barres, s’han realitzat amb
alumnat de primer cicle d’Educació Primària
Paraules clau
Educació Cívica, Educació del Consumidor, Matemàtiques, Educació Infantil, Educació Primària, Projectes, Famílies, Coneixement de l’Entorn, Educació Emocional, Conversa, Experiències.
Article Details
Com citar
Riera Montes, Montserrat et al. “Compartir, conviure i comprendre. Viatge a través de les nostres vivències”. InnovIB. Recursos i Recerca Educativa de les Illes Balears, vol.VOL 3, pp. 255-68, https://raco.cat/index.php/InnovIB/article/view/271921.