L’evolució del discurs persuasiu electoral a la televisió
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Jordi , 1931- Pericot
Arantxa Capdevila
Article Details
Com citar
Pericot, Jordi , 1931-; and Capdevila, Arantxa. “L’evolució del discurs persuasiu electoral a la televisió”. Formats: revista de comunicació audiovisual, no. 3, https://raco.cat/index.php/Formats/article/view/57029.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Arantxa Capdevila, La recuperació de l’argumentació en l’era dels mitjans de massa , Formats: revista de comunicació audiovisual: 1999: Núm. : 2 Edició en català
- Jordi , 1931- Pericot, Incompliment informatiu i comunicació audiovisual , Formats: revista de comunicació audiovisual: 1999: Núm. : 2 Edició en català
- Jordi Pericot, Arantxa Capdevila, La evolución del discurso persuasivo electoral en televisión , Formats: revista de comunicació audiovisual: 2001: Núm. : 3 edició en castellà
- Jordi , 1931- Pericot, La imatge gràfica: del significat implícit al sentit inferit , Formats: revista de comunicació audiovisual: 2005: Núm. : 4 Edició en català
- Arantxa Capdevila, La recuperación de la argumentación en la era de los medios de masas , Formats: revista de comunicació audiovisual: 1999: Núm. : 2 Edició en castellà
- Jordi , 1931- Pericot, Les guies inicials i els llindars del joc visual , Formats: revista de comunicació audiovisual: 1997: Núm. : 1 Edició en català
- Arantxa Capdevila, Recovering argumentation in the era of mass media , Formats: revista de comunicació audiovisual: 1999: Núm. : 2 Edició en anglès
- Jordi Pericot, Arantxa Capdevila, The evolution of persuasive election discourse on television , Formats: revista de comunicació audiovisual: 2001: Núm. : 3 Edició en anglès