Un exemple de millora de la metodologia docent i de l’avaluació dels aprenentatges en l’assignatura Llatí i Cultura Clàssica
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Gemma Puigvert i Planagumà
En aquesta contribució, s’hi presenten els resultats d’un projecte d’innovació docent que va permetre crear unes pàgines docents interactives pensades per a l’assignatura Llatí i Cultura Clàssica de la titulació d’Humanitats, però d’ús possible en altres assignatures del futur grau en Estudis Clàssics.
Article Details
Com citar
Puigvert i Planagumà, Gemma. “Un exemple de millora de la metodologia docent i de l’avaluació dels aprenentatges en l’assignatura Llatí i Cultura Clàssica”. Faventia, vol.VOL 31, no. 1-2, pp. 295-03, https://raco.cat/index.php/Faventia/article/view/244520.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Gemma Puigvert i Planagumà, Rendimientos morfológicos del sufijo ie. *-yH2. Un ejemplo evidente de cohesión interna del sistema morfológico latino , Faventia: Vol. 20 Núm. 2 (1998)
- Gemma Puigvert i Planagumà, Estudi dels manuscrits científics del monestir de Santa Maria de Ripoll. Notes per a un estat de la qüestió (I) , Faventia: Vol. 17 Núm. 1 (1995)