La tasca normativitzadora per a l'occità aranès. Coexistència de normes i interferència lingüística

Main Article Content

Jordi Suïls Subirà
Àngel Huguet Canalís
Aquest article ofereix un resum del treball de camp dut a terme en l'any 2000 per a l'avaluació del funcionament del sistema aranès d'escolarització plurilingüe. S'hi exposen els resultats quant a competència lingüística assolida en occità, català i castellà per part d'alumnes de diferents tipologies quant a condició lingüística familiar. També s'exposen els resultats quant a interferència entre llengües en usos formals. Els resultats permeten concloure que l'ensenyament que pren l'occità com a llengua vehicular és la millor opció de les que s'han aplicat fins avui per a ambdós aspectes considerats, independentment de l'extracció lingüística dels alumnes.

Article Details

Com citar
Suïls Subirà, Jordi; and Huguet Canalís, Àngel. “La tasca normativitzadora per a l’occità aranès. Coexistència de normes i interferència lingüística”. Estudis Romànics, vol.VOL 25, pp. 195-13, https://raco.cat/index.php/Estudis/article/view/267554.

Articles més llegits del mateix autor/a