Jaume Miranda: la informació georeferenciada esdevé un producte de consum de massa
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Andreu Avel·lí , 1908-2006 Artís
"Ja vam deixar de ser, fa molt de temps, una societat de sistemes; ara deixem de ser una societat de comunicació i ens estem transformant en una societat d'informació. Aquest canvi tindrà grans repercussions en tots els àmbits. Afectarà la cartografia, però també en rebran les conseqüències altres activitats humanes. Canviarà fins i tot la nostra concepció del món", ha declarat a ESPAIS Jaume Miranda, director de l'Institut Cartogràfic de Catalunya.
Article Details
Com citar
Artís, Andreu Avel·lí , 1908-2006. “Jaume Miranda: la informació georeferenciada esdevé un producte de consum de massa”. Espais: revista del Departament de Política Territorial i Obres Públiques, no. 42, pp. 43-46, https://raco.cat/index.php/Espais/article/view/91589.